torstai 17. huhtikuuta 2014

40 päivän kuvahaaste: päivä 6

Päivä 1: kuva siitä, mitä juuri nyt ajattelen

Päivä 2: kuva siitä, miltä minusta tuntui tänään

Päivä 3: kuva siitä, mitä tein tänään
Päivä 4: kuva jostain mitä olen menettänyt

Päivä 5: kuva jostain mihin olen riippuvainen


Päivä 6: kuva joka inspiroi minua
 
Hevoset laumassa. Tämä ei sinänsä inspiroi minua erityisesti kuvana, mutta minua inspiroi katsella hevosia laumassa ja sitä miten ne kommunikoivat keskenään. Siitä oppii paljon. Kuvan olen ottanut edellis kesänä Laukon kartanolla Vesilahdella, jossa Gamilla silloin asusteli.

 

Päivä 7: kuva siitä, minne haluaisin mennä
Päivä 8: kuva jostain mitä tarvitsen joka päivä
Päivä 9: kuva mitä söin lounaaksi
Päivä 10: kuva siitä, mitä haluaisin tehdä
Päivä 11: ensimmäinen hevoskuvani
Päivä 12: kuva kodistani
Päivä 13: kuva jostain mitä pelkään
Päivä 14: kuva minusta ja ystävästäsi
Päivä 15: kuva kännykästäni
Päivä 16: kuva jostain mitä haluaisin tehdä ennen kuolemaani
Päivä 17: kuva siitä mitä harrastan
Päivä 18: kuva jostain mitä teen joka päivä
Päivä 19: kuva joka kuvaa elämääni
Päivä 20: kuva siitä, miten vietän mieluiten perjantai-iltani
Päivä 21: kuva minusta enemmän kuin 10 vuotta sitten
Päivä 22: kolme lempikuvaani
Päivä 23: kuva joka saa minut hymyilemään
Päivä 24: kuva syntymäpäiviltäni
Päivä 25: kuva, joka tekee minut surulliseksi
Päivä 26: kuva parhaasta puolestani/osastani
Päivä 27: kuva tuskallisesta muistosta
Päivä 28: kuva onnellisesta muistosta
Päivä 29: kuva lempivaatteestani/asusteestani
Päivä 30: kuva joka kuvailee aamujani
Päivä 31: kuva lempipaikastani
Päivä 32: kuva lapsuudestani
Päivä 33: kuva jostain mieliruoastani
Päivä 34: kuva koiristani
Päivä 35: kuva perheestäni
Päivä 36: kuva jostain, mitä odotan paljon
Päivä 37: kuva suosikkihedelmästäni
Päivä 38: kuva arkipuuhistani
Päivä 39: kuva koulustani
Päivä 40: vapaavalintainen kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti